Tuesday 6 September 2011

ami :)

yeahhh dia , prince aku . muahh muahh .. eh ehh ape aku meraban niehh . sorry syg . wekkk . jgn marah . dah lame tak pggl kau syg and gedikk . rinduuuu gilaaa .. aku akan tggu kau weyh .. percaye lahh . dlm hati aku ada kau jee .. kau handsome . heheehe .. weyh , rindu nak text kau . haha .. weyh , kau yg terbaik pernah aku jumpa . ami ? ape tuhh ? yeahhh ami is amirul :) singkatan . hehee .. dah smpai masa aku nak bgthu korg .. heheh .. kay syg kau gila2 ami . walaupun kau pernah buat aku sedih , sakit hati or what aku tetap syg kau . iloveyoutillidie . aku sentiasa maafkan kau ami . kau takpernah buat aku sedih mase kita cple dulu , but kau buat aku sedih lps kita cple . kau pernah ckp aku sedih sekejap , yeahhh tuh tuh perempuan yg tak tahu menghargai . aku sedih smpai sekarang .. till now ! aku hargai kehadiran kau dlm hidup kau ! aku takut hilang kau ! k lahh mak aku dah membebel . nnti aku update lg ehh .. byee korg

iloveyouami. muahhh <3

No comments: